Vragen? App 0610 086 086 of bel 085 800 00 30
Klanten geven ons een 9.1 (1702)
logo refurbished webshop keurmerk
Onze 5 échte winkels zijn geopend!
Winkelwagen

Geen producten in uw winkelwagen.

Verder winkelen

Hoe lossen we het op?

Persoonlijk contact

E-mail: info@computerzaak.nl
Tel: 085 800 00 30
WhatsApp: 0610 086 086

Klanten geven ons een 9.1!

4,5 609 reviews

We zoeken altijd een passende oplossing

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@computerzaak.nl.

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .)
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Achteraf en gespreid betalen Veilig en gemakkelijk betalen
met Klarna, SprayPay, in3 of creditcard